Kategoriler

12 Kasım 2016 Cumartesi

Tokyo Ghoul:re Chapter 101 İnceleme

  Tadaima modorimashita, minna-saaaaaaaaaaaaaaaaağn !!! Watashi Deku desuuuu!

   Hiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaağğğğğ ! Evet, ben içinde kocaman çığlık atma isteği olan bir adet Deku'yum. Daammmmmnnn Ishida !! Böyle harika bölümler yazmayı keser misin? Her hafta diğer haftadan daha ne kadar güzel yazabilirsin dostum? Yappa, omae wa suggeee da !

  Evet, şu an biraz daha sakinim minna-san. O zaman, yazıma başlayabilirim. Dewa ikimasyo..



Evet, mangakamızın da resmi çizimiyle kesinleşti : Kaneki vs Furuta. İkisi de Rize'nin tuzağına düşen iki erkek. Biri sakin biri çılgın. Biri yumuşak huylu, biri yıkıcı. Biri düşünceli, biri ne isterse onu yapan. Biri Clown, biri Black Goat. (bkz: Anteiku) Biri white, biri black. Biri yin, biri yang. İkisi de king. Üçüncü ortak yanları geçmişlerini sevmemeleri. Daha doğrusu... Daha büyük potansiyelleri olduğu halde küçücük bir amaçla sınırlandırılıp bırakılmaları.  Esasen... Bir paranın iki ayrı yüzü onlar. Birlikte yaşamaları imkansız, ayrılmaları olanaksız. Ne senle ne de sensiz yani. Ahahah.





Took you long enough, Kaneki ! Tabi ki de Washuuları öldüren Furuta'ydı. (Bunu da hikayeyi okuyan biri söylüyor. Sanıyor ki Kaneki de TG okuyor. Neyss...) Son ana kadar Furuta'dan şüphe etmek... Tam senlik bir hareket . 


" NOW, KISS !! " demeyeceğim tabi ki. Bu ikisini kesinlikle şey yapmıyorum. Ama aklımda deli sorular. Olası bir Kaneki vs Furuta durumunda, kim alır? 


  Ve nihayet, Kaneki şu anki durumunun asıl sorumlusuna bunu neden yaptığını sorabildi. Neden lan, neden? Neden düşürdün o çelik kirişleri Rize'nin üstüne ? Neden ben? Neden beni kurtardın? Yoksa benim RC hücrelerim herkesinkinden daha mı uygundu ghoul olmaya? Yoksa benim babam da mı Washuu? Yoksa başından beri ben de mi ghouldüm ? Arima benim babam mıydı? Babam olmasın hadi, abim miydi bari onu söyle.. :((( Damn you, Furuta. Just say something, god damn. ( bkz : Kaneki'nin iç sesi) Evet, tüm bunları Kaneki sadece "Neden ben, tüm o insanların içinde?" sorusunun arkasına gizlemişti. Kaneki heyecanlıydı, midesinden yukarı gelen asitler boğazını yakıyordu. Kendisi... Kendisi kral olmak için Furuta tarafından ta en başından seçilmiş miydi yoksa ???!!!!



         "ZEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAH" .

  Diye gürüldedi Furuta. "Who the fuck are you, you damned piece of shit? What the hell do you think you shit are?" 
  
  Evet, Kaneki'nin tüm dünyası başına yıkılmıştı. Demek kendisi sadece o sırada orada bulunmakta olan kolej öğrencisiydi... Tada no hanakuso da... Tada no hanakuso... Olamazdı, nasıl olsundu... BU, ONE EYED KING'E BÜYÜK BİR HAKARETTİİİİ !!! Daha fazlasına dayanamazdı, gardını aldı, saldırmak üzere bir adımını attı, ilk hamlesini düşünmeye başladı. Doğrudan gidip burnuna yumruk atsa nasıl olurdu? Sou da, sou da... Kendisine sümük muamelesi yapan Furuta'nın burnunu kırmalıydı. Tüm bu düşünceler aklından geçerken, birden beyninde bir şimşek çaktı ve "Dur ya bir dakika, Furuta'yı az dinleyeyim." diye düşündü. Sakinleşivermişti. Bu düşünce, zihnine çok iyi gelmişti. Evet evet, dinlemekti... Niçin dinlememekti? Niçin savaşmaktı? 

(Tüm bunlar 1 saniyede oldu.)



Ve Furuta bir bir bombaları patlatmaya başlamıştı. Meğer o da Rize'ye aşıkmış... Bak sen...Furuta hiç de aşık olacak bir tipe benzemiyordu fekat... Rize onu oradan kaçmak için kullanıp sonrada çöpü kırıştırıp atar gibi atınca tüm bu duygusal travmalara katlanamayıp psikopat bir narsiste dönmüştü demek? Hem de zamanında kendi hoşlandığı kadın tarafından kullanılmıştı.. Oh iyi olsundu. Rize'nin tuzağına düşen erkeklertachi me.



     He just said: "I will f**k her gently." Or not gently? Who knows.

    Ahahahadhbshglsıjbv. Ehm. Bu espri ya espri. Cidden benim içim temiz aslında. Her şey Furuta'nın suçu.

  Şaka bir yana... Rize'nin neden bu kadar önemli olduğu da böylelikle ortaya çıkmış oldu. Demek ki Washuular'da hem ghoul-insan karışık melezler bulunurken hem de sadece Washuu kanına sahip saf kanlar bulunuyormuş. Ve bu saf kanlardan biri Rize'ymiş. Ve Rize tüm Washuular tarafından tabiri caizse kraliçe arı muamalesi görecekmiş. Bu yüzden kaçmış, bu yüzde Furuta kaçmasına yardım etmiş. 



Şimdi burada, Kaneki artık ne düşünüyor bilemiyorum ama öyle bir şey ki gücün Matsuri yerine Furuta'da olmasını Black Goat için daha uygun görüyor. Ne olabilir? Yarı insan yarı ghoul olduğu ve bu nedenle iki tarafı da iyi anlama potansiyeline sahip olduğu için mi ? Amacı sadece Rize olduğu ve bunu elde ettikten sonra duracağı için mi? (Ki duracağı tabi ki şüpheli.) (Furuta besbelli kendi genini yaymak istiyor.) ( bkz: Rize'den bir sürü çocuk yapacak o) Furuta'yı kızdırmak kolay olduğu için mi? (Bunu neden dedim ben de bilmiyorum.) Amacın ne senin, Kaneki? 





Geldik Yomo ve Hirako'nun konuşmasına... Hirako aynı şeye farklı isimler verdiklerini basitçe ifade etti. Yani diyor ki sen elmayı seviyorsun diye elma da seni sevmek zorunda değil ama belki bir başkası ona apple diyordur? (Said by Deku) (Tarihe altın harflerle geçin.) 

Ne dedim ben de bilmiyorum. Lets move on...


(bkz: Gittikçe güzelleşen Tsukiyama)
(bkz: My Anteiku feels ) *tears*



Öncelikle konuya gelecek olursak... Clowns CCG'nin şubelerine saldırıyor ve bu Kaneki'nin suçuymuş gibi lanse ediliyor. Görünüşe göre Suzuya inanmak istemiyor fakat Urie tüm bunları Kaneki'nin yaptığına inanmaya direk meyilli. Hiç mi tanımadın patronunu oğlum? Neyss... Matsuri bu olaylar karşısında fazla strese giriyor ve ne yapacağını bilemiyor. Bu gelişmeleri takip eden Kaneki ise.. Görüyorsunuz ne dediğini. Basitçe beyaz barışı simgelediği için mi seçti yoksa daha komplike bir planı mı var? Göreceğiz.




  Evet, minaa !! Geldik haftalık Takizawa köşemize. (Bilenler bilir, Takizawa'yı cosplayini yapacak derecede seviyorum.) Akira hala kritik durumda ve kendileri Akira için endişelenmekle meşgul. Kıyamam. Demek senin de bu günlerini görecektik Takizawa... Hey gidi...

  


Manga Yamori'nin aşığı Nico'nun gelişiyle bitti. Acaba Clownların politikasından hoşlanmadığı için Black Goat saflarına katılmaya mı geldi yoksa ikili mi oynuyor? Yoksa basitçe konuşmaya mı geldi? Yoksa "Oi! Akira'yı bize verin, attığınız adımlara dikkat edin." mi demek istiyor? Ya da Clownlar hakkında birkaç bilgi vermesi karşılığında Black Goat hakkında birkaç bilgi koparmaya mı çalışacak? Dore dore ? Fumu fumu... Göreceğiz. 




  Yazıma bu güzel kahve sahnesiyle veda ediyorum minna-san. (Kacchan: Huwaaa! Honnnntouni uma sou! Harika çizmiş yahu ⌬̀⌄⌬́ ) Benim için kahve, ghouller ve insanların ortak dünyasını, yani Black Goat'ın amacını temsil ediyor. Bir başka deyişle... Black Goat's Egg. Kısaca Black Goat's Egg will be delicious, minna-san !! (Benim hala umudum var.)

Cya!

1 yorum: